Együttműködés kezdete
2017
Látogatói forgalom
+375%
Bevétel növekedés
+82%
A Famo KFT építő-és bányagépre szerelhető utángyártott szereléket gyárt immáron több, mint 25 éve. A Csepeli Ipari Park-ban lévő cég nem csupán hirdetések miatt fordult hozzánk, hanem mélyreható digitalizációs folyamatokat kért és kapott.
Együttműködés kezdete
2017
Látogatói forgalom
+47%
Bevétel növekedés
+88%
A Hűtőépítő volt cégünk legelső ügyfele, akik 2017-ben szavaztak bizalmat nekünk. Gyakorlatilag az Ipari Marketing koncepciója is ebből a szoros együttműködésből forrta ki magát.
Együttműködés kezdete
2017
Látogatói forgalom
+100%
Bevétel növekedés
+100%
A KleanLabs-et méltán tartjuk az egyik legérdekesebb és legsikeresebb referenciánkként számon. Első ügyfelünk, a Hűtőépítő Kft. saját márkája, mely alatt tisztatéri ajtókat, anyagátadókat és egyéb speciális termékeket értékesít a nemzetközi piacon.
Együttműködés kezdete
2020
Látogatói forgalom
+460%
Bevétel növekedés
+14%
Noha a cég profilja alapvetően eltér az ipari gyártóktól, a termék karakterében nagyon sok átfedést találni. Célcsoportuk között nagy számban fordulnak elő ipari gyártók. Mivel az Ipari Marketingnél jelentős tapasztalattal rendelkezünk ebben a célcsoportban és a termék jellegéből adódóan is beleilleszthető ügyfeleink termékeinek sorába, ezért gondoltuk, hogy értéket tudunk teremteni számukra és indokolt lehet kitekinteni a megszokott ügyfélkörünkből.
Együttműködés kezdete
2020
Látogatói forgalom
+950%
A budapesti közterület fenntartás, üzemeltetés és építés területén jelentős szereplő a DeerGarden. A közös munka célja egységes arculat bevezetése valamennyi célcsoport felé.
Együttműködés kezdete
2017
Látogatói forgalom
+112%
Bevétel növekedés
+14%
A SIC Hungary gumi alkatrész gyártó célja már a kezdetektől fogva az exportpiacok kiaknázása. Az export arány jelenleg is 80% felett mozog és nem is látnak komoly potenciált a hazai piacban. Ebben a nemzetközi környezetben sikerült egy igen erős, már önfenntartó ágakkal is rendelkező digitális lenyomatatot létrehoznunk.
Együttműködés kezdete
2021
A 2021 tavaszán megkezdett marketing tevékenységeink elsődleges célja az volt, hogy az ügyvezető által a cégalapításkor birtokolt 20 éves szakértői múltat artikuláljuk az üzleti céloknak megfelelően a piacon, valamint segítsük a termékskála pontosabb pozícionálását.