Hitelpont

Noha a cég profilja alapvetően eltér az ipari gyártóktól, a termék karakterében nagyon sok átfedést találni. Célcsoportuk között nagy számban fordulnak elő ipari gyártók. Mivel az Ipari Marketingnél jelentős tapasztalattal rendelkezünk ebben a célcsoportban és a termék jellegéből adódóan is beleilleszthető ügyfeleink termékeinek sorába, ezért gondoltuk, hogy értéket tudunk teremteni számukra és indokolt lehet kitekinteni a megszokott ügyfélkörünkből.
Együttműködés kezdete
2020
Látogatói forgalom
+ 460%
Bevétel növekedés
+ 0%

A Hitelponttal való együttműködésünk a koronavírus első hullámának a csúcspontján indult el 2020 áprilisában. Noha a cég profilja alapvetően eltér az ipari gyártóktól, a termék karakterében nagyon sok átfedést találni. Célcsoportuk között nagy számban fordulnak elő ipari gyártók, de természetesen más vállalatoknak is kínálnak hitelezési megoldásokat. Értékajánlatuk elsősorban az ő problémáikat célzott megoldalni. Mivel az Ipari Marketingnél jelentős tapasztalattal rendelkezünk ebben a célcsoportban és a termék jellegéből adódóan is beleilleszthető ügyfeleink termékeinek sorába, ezért gondoltuk, hogy értéket tudunk teremteni számukra és indokolt lehet kitekinteni a megszokott ügyfélkörünkből.

 

Azonnali reakció a vírus első hullámára

A megbízás során levezényeltük az egyébként kiváló minőségű weboldal modernizációját. Készítettünk továbbá egy brand videót, ami a vállalat honlapjának a főoldalára került ki. Egy rövid, de intenzív kampány keretében egy új ügyfélkör elé tudtuk juttatni mind a videót, mind a céget és üzenetét, ezzel növelve a márka ismertségét. Máig több mint 50 ezren tekintették meg ezt a YouTube videót. 

A koronavírus első hulláma az üzleti életben is egy nagyon labilis időszakot eredményezett. A gazdasági szereplők többségét felkészületlenül érte a visszaesés, óvatosan figyelték, hogy a vírus hogyan hat a piaci folyamatokra. A Hitelpont szándéka az volt, hogy ebben a bizonytalan piaci hangulatban egy nagyon megbízható, edukáló és naprakész szereplőként lépjen fel.

 

Folyamatos SEO munka és tartalom marketing

A rendszeres, intenzív hírpublikációs tevékenységünk 2020. április 9-én indult el. 2-3 naponta számoltunk be a kormány által kommunikált hitelezési trendekről és hiteltermékek részleteiről. A gyakori tartalomgyártás meghozta az eredményét, számottevően növekedett a weboldal látogatottsága és a beérkező árajánlatkérések száma is. Mivel az üzleti év még nem zárult le, illetve az így behozott üzletek realizációja még nem történt meg, ezért pontos információval még nem rendelkezünk a közös munka üzleti mutatókra való hatásáról. 

Az organikus találokból azonban egyértelműen visszatükröződik az eredmény. Sikerült az “MFB krízis hitel” kulcsszót új, releváns keresőszóként azonosítanunk és a hitel gazdát követően az első találatként megjelenni.

Az “MFB krízis hitel” szóra nehéz lesz lenne megelőzni az MFB-t magát, de ami reális maximális eredmény, azt elértük

A verseny egy-egy releváns kulcsszóra óriási lehet, de könnyebbséget jelentett, hogy egyenlő esélyekkel indultunk. Mivel új kulcsszóról van szó, nem egy többéves lemaradást kellett behoznunk. A koronavírus első hulláma alatt a legagresszívabb kommunikációt folytattuk a Hitelponttal erre a kifejezésre, ezzel sikerült a reálisan legjobb organikus helyezést elérni a Google-ben, megelőzve ezzel az MFB-n kívül az összes szereplőt.

Már az együttműködés megkezdésekor az volt a cél, hogy az általánosabb, de nagy keresési mennyiségekkel rendelkező kulcsszavakra is folyamatosan építkezzünk. Így a hosszabb és kapcsolódó kifejezések folyamatos kapitalizálása mellett olyan kifejezésekre is elkezdtünk dolgozni, mint a “vállalkozói hitel” és “vállalkozás hitel”, melyek keresési mennyisége egy nagyságrenddel nagyobb a long-tail kifejezéseknél.

Kulcsszó-kutatásunk alapján elsősorban a kapcsolódó (long-tail) kifejezésekre kezdtünk el dolgozni, azonban folyamatosan szem előtt tartottuk az általános, közvetlen kulcsszavakra történő tartalomírást és SEO-t

A közvetlen, áltaános kulcsszavak esetében a legnagyobb a verseny, hiszen a jelentősebb piaci szereplők, kereskedelmi bankok is erre koncentrálnak. Ugyanakkor edukatív cikkeink folyamatosan növekvő organikus látogatottságot értek el, melyek eredménye fél után ért be a fenti, legáltalánosabb kulcsszavakra.

Az áprilisban megkezdett munka novemberre kezdett beérni a legfontosabb, legnagyobb keresési mennyiségeket mutató kifejezésre (“vállalkozói hitel”)

Az így elért forgalom elsősorban a blogban megjelent cikkekre érkezik, ezért implementáltunk a cikkekben egy közvetlenül a termékekre átvezető, figyelemfelhívó CTA blokkot, hogy a látogatókat minél nagyobb arányban áttereljük a termékoldalakra és így segítsük az organikus látogatók konverzióját.

A kontent marketinggel megszerzett látogatókat is fontos segíteni a konverziós pontok irányába.

A Hitelpont valódi mintapéldaként szolgál a tudatos keresőoptimalizálásra egy adott kulcsszóra. Bizonyítja, hogy a megfelelő erőforrásokat csoportosítva egy adott keresési kifejezés mögé kiváló eredményeket lehet elérni.