Hűtőépítő

A Hűtőépítő volt cégünk legelső ügyfele, akik 2017-ben szavaztak bizalmat nekünk. Gyakorlatilag az Ipari Marketing koncepciója is ebből a szoros együttműködésből forrta ki magát.
Együttműködés kezdete
2017
Látogatói forgalom
+ 47%
Bevétel növekedés
+ 88%

A Hűtőépítő volt cégünk legelső ügyfele, akik 2017-ben szavaztak bizalmat nekünk. Gyakorlatilag az Ipari Marketing koncepciója is ebből a szoros együttműködésből forrta ki magát. Közös munkánk ugyan nem az Ipari Marketing, hanem egy másik zászló alatt 2 évvel korábban indult. A teljes digitális stratégia kidolgozására került ekkor sor, beleértve a teljes arculatot és a weboldalt. Így 2017-ben már meglévő, profi marketing eszközökkel rögtön az üzemeltetési fázisban kezdhettük meg a közös munkát.

A Hűtőépítő célja elsősorban a nemzetközi piacok elérése és a szervezett formában megvalósuló, folyamatos tartalommenedzsment volt. Bizalmukat a mai napig nagyra értékeljük, mivel szolgáltatásaink javát először ők vették igénybe. Módszereink és üzleti modellünk sikereként könyveljük el, hogy sikerült elérni azokat az üzleti, kreatív és digitális célokat, amiket kitűztünk magunk elé, ezért fontos benchmarkként kezeljük a közösen elért eredményeket. 

 

Albrandek

A vállalat eredetileg hűtőkamrák és tisztaterek építésével foglalkozott hazánkban, amely nemzetközileg nehezen skálázható. Kiemelten fontos mérföldkő volt számukra azon termékcsaládok és brandek kialakítása, amellyel a nemzetközi piacon is versenyképesen jelenhetnek meg és nemcsak szolgáltatóként, hanem gyártóként is piacot szerezzenek. Az üzleti célok tehát földrajzilag eltérnek. Míg hazánkban a hűtőkamra építési leadek és ajánlatkérések növelése cél, addig a nemzetközi piacon az általuk kifejlesztett termékcsaládok értékesítése. Az egyik ilyen termékcsalád az IglooDoors márkanevet viselő hűtőkamra ajtók, a másik pedig a tisztatéri ajtókat és anyagátadókat felölelő KleanLabs. A két új márka létrehozása sarkalatos pont volt, ugyanis egy külföldi vásárló számára komoly fejtörést okozna a Hűtőépítő márkanév értelmezése, megjegyzése. Az új márkanevek és teljes márka koncepció már azzal a szemlélettel született meg, hogy a nemzetközi értékesítést támogassa. Ezen két termékcsalád részletes kidolgozásában aktívan részt vettünk.

Az IglooDoors márkát úgy terveztük, hogy megjelenésében szorosan kötődjön a Hűtőépítőhöz, ezzel is segítve a vásárlók tudatában az asszociációt. Amikor a közös munkát kezdtük, a márkanév már adott volt, azonban a digitális megjelenés és a rendszeres tartalommenedzsmenthez szükséges alapok még nem voltak megteremtve. A KleanLabs márka aprólékos kidolgozása teljes mértékben az Ipari Marketing tevékenységének köszönhető, erről részletesebben itt számolunk be.

A Hűtőépítő márkái ma már egy komplex hálózatot alkotnak. Az anyavállalat, amely önmagában jelentős digitális jelenlétet tudhat magáénak, alá tartozik az IglooDoors és KleanLabs márkák is. Minden márka önálló Youtube fiókot kapott, melyekre az esszenciális edukatív videós tartalmakat magunk gyártottuk.

Ezen felül két támogató oldalt is üzemeltetünk a Hűtőmester.hu-t és a Tisztaterek.hu-t, melyeket eredetileg a Hűtőépítő alapítói indítottak szakmai blogokként 2010-es évek elején. A tartalommarketing ekkor még gyerekcipőben járt, így hamar meghatározó véleményvezér szerepet töltöttek be a blogok. Érdekesség, hogy a több mint 10 évvel ezelőtt született blogpostok a mai napig előkelő helyeken szerepelnek a Google keresési listákban bizonyos kulcsszavakra. 10 évvel később ma már kettős célt szolgálnak ezek a szakmai blogok. Egyrészt magas színvonalú tartalmat szolgáltat a szakma iránt érdeklődők számára akár olyan témákban is, amelyek nem kötődnek szorosan a Hűtőépítő tevékenységéhez, másrész az anyavállalat digitális jelenlétét erősíti. Külön üzleti cél nem fűződik a támogató blogok üzemeltetéséhez, de nagyon fontos szerepet töltenek be a magyar hűtési és tisztatéri iparágban.

 

Számszerűsíthető sikerek

A Hűtőépítő weboldala a mai napig egy kiemelten fontos viszonyítási alap iparágában. Mind ügyfeleiktől, mind széles partnerhálózatuktól gyakran érkeznek elismerő visszajelzések professzionális digitális jelenlétükkel kapcsolatban. A nemzetközi értékesítés aránya is egy folyamatosan felfelé ívelő tendenciát mutatott az elmúlt években a létrehozott brandeknek köszönhetően, amely hozzájárult az árbevétel jelentős, 88 %-os növekedéséhez a 3 év során. Jövőbeni célkitűzéseink az export piacok további szélesítése egyre pontosabb adatelemzéssel és precíz targetálással, továbbá az exporttevékenység hangsúlyának növelése a vállalaton belül. A Hűtőépítő sikereiről a G7 Gazdasági Hírmagazin is beszámolt egy interjúban, melynek szervezésében csapatunk is kivette a részét. A riportban az alapítók mesélnek a cég múltjáról, jelenéről és jövőjéről.