Hogyan vezetünk el több ügyfélhez

Az elmúlt években szakmai csapatunk annak a munkamódszernek a tökéletesítésén dolgozott, amellyel az ipari cégekben rejlő marketing lehetőségeket ki tudjuk aknázni. Egy strukturált folyamatot hoztunk létre marketingstratégiád és online jelenléted kialakításához, amely elősegíti ügyfélköröd bővítését.

A három lépcsős folyamat során részletes elemzést készítünk arról, hogy hol tart vállalkozások digitális megjelenése és milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek még benne. A szükséges eszközök fejlesztése után egyfajta kiszervezett marketing részlegként látjuk el az összes operatív marketing tevékenységet. A különböző területek specialistáiból álló csapatunkból mindig az látja el az adott feladatot, akire vállalkozásodnak épp szüksége van, így nincs szükséged saját marketing kompetencia kiépítésére. Az eredményeket természetesen folyamatosan riportáljuk, így részletes rálátást kapsz marketing részleged működésére. Működésünk célja azonban elsősorban az, hogy levegyük a terhet a cégvezetők válláról és egy döntéselőkészítő, gyorsan átlátható kimutatást kapjanak kézbe.

Tervezés
A tervezési szakaszban ugyanúgy végzünk önálló kutatást, mint személyes konzultációt Veled. Felmérjük, hogy már milyen eszközökkel rendelkezel és azok hogyan teljesítenek, így csak olyan szolgáltatásokat ajánlunk Neked, amelyekre valóban szükséged van. A kkv marketing világában a cégvezetők szinte nap mint nap találkoznak különböző ajánlatokkal, amelyek visszautasíthatatlan marketing megjelenéseket kínálnak. Rutin híján könnyű elveszni a különböző eszközök és platformok között. Az Ipari Marketing azonban pontosan ebben nyújt segítséget: iránymutatást adunk ahhoz, hogy a nagy reklámzajból, melyik csatorna passzol a Te márkádhoz és melyikre érdemes komoly erőforrásokat fordítani.

Az üzleti és stratégiai céljaiddal összevetjük eddigi marketing tevékenységed és azonosítjuk a lehetőségeket. Továbbá vizsgáljuk a konkurenciát és iparági élenjárókat is, hogy egy minél valósabb képet tudjunk adni arról, hogy hol tartasz.

A tervezés fázisának végterméke egy átfogó marketingstratégia és konkrét javaslatok lesznek, melyeket egytől-egyig pontos adatokkal támasztunk alá.
Fejlesztés
A fejlesztési fázisban egyfajta befektetésként is értelmezhető, ami a későbbi folyamatos, magas minőségű marketing tevékenységet teszi lehetővé. Annak függvényében, hogy melyek azok az eszközök, amelyek már rendelkezésre álltak és melyek azok, amelyekre szükség lesz, ebben a szakaszban alkotjuk meg az alapvető arculati és technikai elemeket, a logótól kezdve egészen egy weboldalig. A jövőbeni üzemeltetés során elengedhetetlen, hogy legyen egy koherens bázis, amihez nyúlni tudunk, legyen szó professzionális termékfotókról vagy egy technológiailag kiválóan működő honlapról, amely a keresőoptimalizálás egyik alapköve.

Fontos, hogy csak olyan eszközök fejlesztését és legyártását javasoljuk, amelyekkel vállakozásod még nem vagy nem megfelelő minőségben rendelkezik és az adott célpiacon valóban szükség van rá.
Üzemeltetés
Az üzemeltetési fázisban egy operatív szerepet töltünk be. Kiszervezett marketing részlegként levesszük a napi marketing tevékenység terhét a vállalat válláról és ellátjuk az összes megjelenéssel kapcsolatos operatív feladatot a friss tartalomgyártástól, a közösségi médiában történő rendszeres kommunikáción át egészen az ügyfelekkel való hírlevelezésig. Mindezt egy előre jóváhagyott negyedéves terv alapján tesszük, amikor jóváhagyásra kerülnek a tervezett tartalmak témája, azok időzítése és az ehhez szükséges erőforrások is. Ebben a szakaszban történik a realizáció is, azaz munkánk eredményét megnövekedett minőségi árajánlat-kérések és komoly vevő megkeresések tükrözik. A havi Management Riport-unkból kirajzolódik, hogy az eddig befektetett energia megtérül-e.

A működtetéshez minden szükséges szakértelem rendelkezésünkre áll, legyen szó grafikusról, SEO szakértőről vagy szövegíróról, ezért mindig pontosan azokat a specialistákkal tudunk dolgozni, akikre egy-egy adott feladatnál szükség van. Egy kkv-nál így nincs szükség semmilyen marketing kompetencia kiépítésére, mi gondoskodunk arról, hogy minden fázist egy az adott területen kiemelkedő kolléga végezze el.

Előkészítő szolgáltatások

Digitális stratégia

Átfogó stratégia tervezése az online jelenléthez meghatározott üzleti célok mentén a meglévő eszközöket figyelembe véve.

Branding

Egy egységes vállalati arculatot hozunk létre, melyben a logó, a megjelenések, a termék- és márkanevek egy koherens egységet alkotnak.

Website

A vállalat digitális lábnyomának központi eleme, melynek technikailag épp olyan jól kell működnie, mint amilyen fontos a professzionális, áttekinthető megjelenés.

Email marketing

Jól felépített tartalmat kommunikálunk havi-negyedéves gyakorisággal a GDPR-nak megfelelően szűk ügyfélköröd felé, melyek eredményességét precízen riportáljuk.

Social media

Azonosítjuk a vállalat profiljához illő közösségi média felületeket és gondoskodunk a fogyasztási jellegnek megfelelő rendszeres kommunikációról ezeken a platformokon.

Fényképezés

Egy jól strukturált, kiváló minőségű fényképállományt hozunk létre mind termékekről, mind a vállalati működésről, amelyhez a későbbi kommunikáció során bármikor rendelkezésre áll.

Videózás

Grafikai illusztrációval vagy valós felvételekkel készült videóval támogatjuk a műszaki termékek vizualizációját.

Offline

A kialakított brand-nek megfelelő anyagokat, katalógust, névjegykártyát, céges zászlót, pólót, matricát készítünk, de akár egy egész stand kivitelezését is ránk bízhatod.

Műszaki render

Műszaki rajzból és CAD fájlokból 3D-s műszaki rendereket készítünk, amelyek kiválóan alkalmasak különböző termékverziók illusztrációjára.

Rendszeres szolgáltatások

PPC hirdetések

Állandó megtérülést biztosító fizetett hirdetéseid menedzsmentjét és riportálását megvalósítjuk.

Kontent marketing

Rendszeres, előre megtervezett, kulcsszó-kutatáson alapuló tartalmat biztosítunk, melynek segítségével a potenciális ügyfelek megtalálják vállalkozásod.

Menedzsment riport

Kontextusba helyezzük az általunk elvégzett munkát és folyamatosan adatokkal alátámasztott mikrojavaslatokat teszünk.