A fizetett hirdetések ma már az iparban is sztenderd eszköz
A PPC hirdetések a stabil bevételnövelés egyik legkiszámíthatóbb módja. Ma már azokon a piacokon sem járható út az ügyfélszerzés ingyen, ahol a PPC hirdetések még nem terjedtek el tömegesen. Ilyen például az ipari gyártók piaca is – szemben például a webáruház üzemeltetőkkel, akik Google hirdetésekkel kelnek és fekszenek -, ahol digitális készségek hiányában a többi szektorhoz képest még alulfejlettek a PPC kampányok, ezért akár közepes szakmai tudással is kiemelkedő eredményt lehet elérni. Ha mi elszalasztjuk, akkor lehet, hogy pont a konkurrens fogja a Google első pozícióját megkaparintani.
Tervezhető, skálázható, kontrollálható
A PPC hirdetések legnagyobb előnye, hogy tervezhető skálázást tesz lehetővé. Ha rendelkezel egy jó minőségű termékkel és egy profi fogadóoldallal, akkor akár már tárgyhóban is megtérül a hirdetésre szánt keret. A hirdetésre szánt keret felett minden esetben teljes kontrollal rendelkezel és ennek lépésenkénti növelésével maximalizálhatod az elért bevételed. Az első kampányok során kialakulnak azok a mérvadó metrikák, amelyek a továbbiak során is iránymutatást adnak, így egy állandóan megtérülő szolgáltatásra teszel szert.