PPC hirdetések

Állandó megtérülést biztosító fizetett hirdetéseid menedzsmentjét és riportálását megvalósítjuk.

A fizetett hirdetések ma már az iparban is sztenderd eszköz

A PPC hirdetések a stabil bevételnövelés egyik legkiszámíthatóbb módja. Ma már azokon a piacokon sem járható út az ügyfélszerzés ingyen, ahol a PPC hirdetések még nem terjedtek el tömegesen. Ilyen például az ipari gyártók piaca is – szemben például a webáruház üzemeltetőkkel, akik Google hirdetésekkel kelnek és fekszenek -, ahol digitális készségek hiányában a többi szektorhoz képest még alulfejlettek a PPC kampányok, ezért akár közepes szakmai tudással is kiemelkedő eredményt lehet elérni. Ha mi elszalasztjuk, akkor lehet, hogy pont a konkurrens fogja a Google első pozícióját megkaparintani.

PPC hirdetések

Tervezhető, skálázható, kontrollálható

A PPC hirdetések legnagyobb előnye, hogy tervezhető skálázást tesz lehetővé. Ha rendelkezel egy jó minőségű termékkel és egy profi fogadóoldallal, akkor akár már tárgyhóban is megtérül a hirdetésre szánt keret. A hirdetésre szánt keret felett minden esetben teljes kontrollal rendelkezel és ennek lépésenkénti növelésével maximalizálhatod az elért bevételed. Az első kampányok során kialakulnak azok a mérvadó metrikák, amelyek a továbbiak során is iránymutatást adnak, így egy állandóan megtérülő szolgáltatásra teszel szert.

PPC hirdetések - Ipari Marketing

Kapcsolódó cikkek

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Így 2021-ben már az ipari vállalkozások is felismerik, hogy az értékesítés jelene és jövője az online térben van. Egy éve nincsenek nemzetközi iparági expo-k, és az utazó értékesítőknek, ügynökök is nehezebb érvényesülnek, mint korábban. Ha az ügyfél, a beszerző, vagy a tervező rákeres a szolgáltatásra, akkor vagyunk nyerő helyzetben, ha listáz minket a Google a találatok első oldalán.

Így segíti iparos vállalkozásod egy specialista B2B marketing ügynökség

Így segíti iparos vállalkozásod egy specialista B2B marketing ügynökség

A hazai ipari gyakorlatban még öt éve is egy jó telefonkönyv és a hazai, illetve nemzetközi szakvásárok szorgos látogatása jelentette a B2B marketinget. Nem kis részben a Covid hatására, ma már egészen más a piac valósága. Amúgy is ebbe az irányba mutattak a nemzetközi trendek, de a járványhelyzet, majd az ellátási láncokban fellépő nehézségek nyomán radikálisan megnőtt az online jelenlét fontossága a B2B-, sőt azon belül az iparos üzletmenetben is.