Fényképezés

Jól strukturált, kiváló minőségű fényképállományt hozunk létre a termékekről és a vállalati működésről, mely a kommunikáció során rendelkezésre áll.

Miért fontos, hogy profi fénykép állományod legyen?

Bizalom építés céljából elengedhetetlen, hogy professzionális, színvonalas fényképekkel mutassuk be termékeinket és szolgáltatásainkat a digitális világban. A nem megfelelő képek használata sokszor többet árt, mint használ. Ebből adódóan egy jól felépített képállomány létrehozásakor a bizalomépítést tartjuk fókuszban és meggyőződünk arról, hogy minden kulcsfontosságú termékcsoportról, referenciáról, működési folyamatról elérhető legyen kiváló minőségű vizuális anyag.

Kiváló minőségű fényképállományt hozunk létre mind termékekről, mind a vállalati működésről

Hogyan zajlik a fotózás?

A fényképezés teljes folyamatát profi csapatunk bonyolítja le, akik mind a műtermi termékfotókhoz szükséges előkészületekről, mind a valós életképekhez szükséges statisztákról és díszletekről gondoskodnak.

Kapcsolódó cikkek

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Így 2021-ben már az ipari vállalkozások is felismerik, hogy az értékesítés jelene és jövője az online térben van. Egy éve nincsenek nemzetközi iparági expo-k, és az utazó értékesítőknek, ügynökök is nehezebb érvényesülnek, mint korábban. Ha az ügyfél, a beszerző, vagy a tervező rákeres a szolgáltatásra, akkor vagyunk nyerő helyzetben, ha listáz minket a Google a találatok első oldalán.

Így segíti iparos vállalkozásod egy specialista B2B marketing ügynökség

Így segíti iparos vállalkozásod egy specialista B2B marketing ügynökség

A hazai ipari gyakorlatban még öt éve is egy jó telefonkönyv és a hazai, illetve nemzetközi szakvásárok szorgos látogatása jelentette a B2B marketinget. Nem kis részben a Covid hatására, ma már egészen más a piac valósága. Amúgy is ebbe az irányba mutattak a nemzetközi trendek, de a járványhelyzet, majd az ellátási láncokban fellépő nehézségek nyomán radikálisan megnőtt az online jelenlét fontossága a B2B-, sőt azon belül az iparos üzletmenetben is.