Miért van szükség tartalommarketingre?
Nem titok, hogy a tartalomkészítésnek két fő célközönsége van: az ügyfél és a Google. Mivel leendő ügyfeleid is először a Google-ben tájékozódnak, úgy építjük fel tartalomstratégiád, hogy mind organikus, mind fizetett Google helyezéseid kedvezőek legyenek. Ehhez rendszeres kulcsszókutatást végzünk, azaz adatokkal támasztjuk alá témajavaslatainkat.
Hogyan zajlik a tartalomgyártás?
A tartalomkészítés teljes folyamatát kézben tartjuk a téma megjelölésétől egészen a rendszeres tartalomkibocsátásig. Az ügyfelek és a keresőoptimalizálás szempontjából is a rendszeres új tartalom a legcélravezetőbb. Az előre elfogadott tartalmak ezért igyekszünk egységnyi sebességgel publikálni úgy, hogy ez az ügyfelet a lehető legkevésbé terhelje. A gyakorlatban az ipari szektorban ez kb. havi 2 cikket jelent, amelyek témájára negyedévente a tartalomstratégia megalkotásakor bólint rá a menedzser.