A weboldalad, mint online marketinged központi eleme
Egy jó iparos honlap kivétel nélkül mindig az értékesítési és vásárlási út egyik legfontosabb eleme. Új ügyfeleink itt tájékozódnak a termékpalettáról és szolgáltatásokról és itt kérnek árajánlatot. A legtöbb marketing tevékenység célja, hogy a látogatói forgalmat a honlapra terelje, ahol realizálódik az érdeklődés/megrendelés, ezért egy jól működő website nélkül nem érdemes kampányokba kezdeni. Nincs ez máshogy abban az esetben sem, ha vállalatunkkal az ipar valamelyik területén B2B marketing tevékenységet folytatunk, és a vevőink például beszerzők.
Miért fontos a technikailag is kiváló iparos weboldal?
Jellemző trend, hogy a marketing szempontjait elsősorban a külcsín vezérli, de az iparban érdemes kicsit máshogy gondolkodnunk. Weboldalaink fejlesztése során igényes design mellett is különös hangsúlyt és extra erőforrásokat fordítunk arra, hogy az elkészült ipari honlapok hosszú távon, gazdaságosan és rendkívül dinamikusan menedzselhetők legyenek.
Technikailag is legalább ennyire fontos, hogy jól felépített honlapunk legyen rendszeres, releváns tartalmakkal, amelyeket a Google algoritmusa is előnyben részesít a keresési találatok listázásakor. A gyors betöltési idő ugyanolyan lényeges szempont, mint a keresőoptimalizált, megfelelő kulcsszavak alapján felépített tartalom. Ezen felül megbizonyosodunk arról is, hogy a megfelelő analitikai eszközök rendelkezésre állnak és folyamatosan szolgáltatják az adatokat az oldal látogatóinak magatartásáról. A későbbiekben ezen eszközök használata elengedhetetlen ahhoz, hogy adatokkal jól alátámasztott iránymutatást nyújtsunk ügyfeleinknek és eddig nem ismert összefüggésekre is rá tudjunk világítani.