Mekkora szerepe van a social mediának az iparban?
A különböző Social Media felületek közül komoly kihívást jelent kiválasztani azokat, amelyeken valóban eredményesen el lehet érni egy-egy ipari vállalat célcsoportját. Első lépésként abban nyújtunk segítséget, hogy azonosítjuk azokat a platformokat, amelyekre érdemes az erőforrásokat összpontosítani és vizsgáljuk ezek elérését. A B2B szegmensben olyan felületek is hozhatnak nem várt eredményeket, mint speciális műszaki fórumok, szakirányú Facebook csoportok stb., amelyeket minden piacra egyedileg térképezünk fel.
Hogy néz ki a rendszeres social media kommunikáció?
A közösségi média kommunikáció második lépése a megfelelő, adott platformra szabott tartalmak előállítása és folyamatos kommunikációja. Az üzemeltetés fázisában mindig a fogyasztási jellegre szabjuk a tartalmat, így nem fordulhat elő, hogy életszerűtlen üzenet jut el egy adott célcsoporthoz akármilyen csatornán. A gyakorlatban ez természetesen nem teljesen eltérő tartalmak létrehozását jelenti minden csatornára, hanem sokkal inkább az adott felület jellegéhez szabjuk az anyagokat.
A minőségi üzenetek mellett kulcsfontosságú a kommunikáció rendszeressége, ezért előre meghatározott terv alapján az azonosított médiumokat rendszeres tartalmakkal támogatjuk.