Social media

Azonosítjuk a vállalat profiljához illő social média felületeket és gondoskodunk a fogyasztásnak megfelelő rendszeres kommunikációról a platformokon.

Mekkora szerepe van a social mediának az iparban?

A különböző Social Media felületek közül komoly kihívást jelent kiválasztani azokat, amelyeken valóban eredményesen el lehet érni egy-egy ipari vállalat célcsoportját. Első lépésként abban nyújtunk segítséget, hogy azonosítjuk azokat a platformokat, amelyekre érdemes az erőforrásokat összpontosítani és vizsgáljuk ezek elérését. A B2B szegmensben olyan felületek is hozhatnak nem várt eredményeket, mint speciális műszaki fórumok, szakirányú Facebook csoportok stb., amelyeket minden piacra egyedileg térképezünk fel.

Social media

Hogy néz ki a rendszeres social media kommunikáció?

A közösségi média kommunikáció második lépése a megfelelő, adott platformra szabott tartalmak előállítása és folyamatos kommunikációja. Az üzemeltetés fázisában mindig a fogyasztási jellegre szabjuk a tartalmat, így nem fordulhat elő, hogy életszerűtlen üzenet jut el egy adott célcsoporthoz akármilyen csatornán. A gyakorlatban ez természetesen nem teljesen eltérő tartalmak létrehozását jelenti minden csatornára, hanem sokkal inkább az adott felület jellegéhez szabjuk az anyagokat.

A minőségi üzenetek mellett kulcsfontosságú a kommunikáció rendszeressége, ezért előre meghatározott terv alapján az azonosított médiumokat rendszeres tartalmakkal támogatjuk.

Kapcsolódó cikkek

Így segíti iparos vállalkozásod egy specialista B2B marketing ügynökség

Így segíti iparos vállalkozásod egy specialista B2B marketing ügynökség

A hazai ipari gyakorlatban még öt éve is egy jó telefonkönyv és a hazai, illetve nemzetközi szakvásárok szorgos látogatása jelentette a B2B marketinget. Nem kis részben a Covid hatására, ma már egészen más a piac valósága. Amúgy is ebbe az irányba mutattak a nemzetközi trendek, de a járványhelyzet, majd az ellátási láncokban fellépő nehézségek nyomán radikálisan megnőtt az online jelenlét fontossága a B2B-, sőt azon belül az iparos üzletmenetben is.

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Így 2021-ben már az ipari vállalkozások is felismerik, hogy az értékesítés jelene és jövője az online térben van. Egy éve nincsenek nemzetközi iparági expo-k, és az utazó értékesítőknek, ügynökök is nehezebb érvényesülnek, mint korábban. Ha az ügyfél, a beszerző, vagy a tervező rákeres a szolgáltatásra, akkor vagyunk nyerő helyzetben, ha listáz minket a Google a találatok első oldalán.