Menedzsment riport

Kontextusba helyezzük az általunk elvégzett munkát és folyamatosan adatokkal alátámasztott mikrojavaslatokat teszünk.

Döntéselőkészítő riportok havonta az asztalodon

A riportálálási és egyeztetési folyamatainkat is menedzsment-barátra csiszoltuk, ami azt jelenti, hogy egy olyan jól strukturált, döntéselőkészítő kivonatot kap tőlünk a vállalatvezető, amellyel nem kell havi 1 óránál többet foglalkoznia. Minden szükséges adatot biztosítunk, elemzést elvégzünk és ezek alapján javaslatokat teszünk a topmenedzser számára, ami segíti a riportunk gyors feldolgozását. Célunk, hogy a döntéshez minden szükséges információt transzparensen rendelkezésre állítsunk, hogy a menedzsmentnek már ne kelljen ezek gyűjtésével foglalkoznia.

Menedzsment riport

Mit tartalmaz egy menedzsment riport?

A havi riport tevékenységünk eredményeit foglalja össze. Tartalmazza a weboldal látogatások trendjét és minőségét, a hirdetésre szánt keretet, az organikus Google helyezéseket stb. Az adatok elemzését is elvégezzük, azonosítjuk a legfontosabb trendeket és ezek alapján javaslatokat teszünk lehetséges módosításokra. Előfordulhat, hogy a havi riportokban csak később jelentkezik döntően a realizáció, azaz egy-egy elvégzett feladat eredménye más változtatásokra épülve néhány hónappal később jelentkezik. A marketing tevékenységek szinergiáját mindig szem előtt kell tartani, ezért részesítjük előnyben a hosszútávú együttműködéseket, amikor már egyértelműen tükröződik a közös munka eredménye.

Menedzsment riport

Kapcsolódó cikkek

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Hogyan indulhat el ipari vállalkozásod az online marketinggel 2 hét alatt?

Így 2021-ben már az ipari vállalkozások is felismerik, hogy az értékesítés jelene és jövője az online térben van. Egy éve nincsenek nemzetközi iparági expo-k, és az utazó értékesítőknek, ügynökök is nehezebb érvényesülnek, mint korábban. Ha az ügyfél, a beszerző, vagy a tervező rákeres a szolgáltatásra, akkor vagyunk nyerő helyzetben, ha listáz minket a Google a találatok első oldalán.

A folyamatos, strukturált ipari B2B marketing nehéz időszakban is lépéselőny

A folyamatos, strukturált ipari B2B marketing nehéz időszakban is lépéselőny

Bár 2023-ra sokan nehéz évet várnak, az iparos vállalkozások ilyenkor sem tervezhetnek csak rövid távra, és a hatékony online ipari B2B marketing akár stratégiai előnyt jelenthet. Ha a versenytársak visszavesznek a tempóból, akkor az nyerhet piacot, aki fenntartja a saját sebességét. Ha viszont a konkurensek aktívak maradnak, a marketinged visszafogása lemaradást eredményez.