Email marketing

Jól felépített tartalmat kommunikálunk havi-negyedéves gyakorisággal a GDPR-nak megfelelően szűk ügyfélköröd felé, melyek eredményességét precízen riportáljuk.

Az e-mail marketing már régóta koptatja a mindennapi marketing eszközök sorát, de eredményessége még koránt sincs leáldozóban. A gyakorlatban számos példán tapasztaljuk – akár a kéretlen leveleink témájának érdektelenségén szórakozva-, hogy egy óriási adatbázis már nem vezet rögtön óriási – sőt, akármilyen – eredményhez. Sokkal kifizetődőbb egy kicsi, akár pár száz fős, hűséges adatbázisnak valós értéket közvetítő tartalmat havi-negyedéves rendszerességgel kommunikálni. Tapasztalatunk szerint az ipari szférában ez az időtáv bizonyul a leghatékonyabbnak és a mai napig kiváló eredményeket lehet elérni egy jól célzott, vonzó ajánlatot tartalmazó hírlevél kampánnyal.

A hírlevél nemcsak technikai oldalában, de kreatív folyamataiban is támogatást nyújtunk. Az analitikák segítségével beazonosított irányvonalak alapján javaslunk témát és tartalmat a rendszeres hírlevélhez, majd figyeljük azok eredményességét. Továbbá a GDPR által meghatározott előírásoknak való megfelelésben is támaszt biztosítunk. Amennyiben rendelkezel már korábbi hírlevél kommunikációval, összegyűjtjük ezeket és egy megtisztított, strukturált formában újrahasznosítjuk őket, így a már felhalmozott tudásbázis nem vész el.