Website

A vállalat digitális lábnyomának központi eleme, melynek technikailag épp olyan jól kell működnie, mint amilyen fontos a professzionális, áttekinthető megjelenés.

A weboldal kivétel nélkül mindig az értékesítési és vásárlási út egyik legfontosabb eleme. Új ügyfeleink itt tájékozódnak a termékpalettáról és szolgáltatásokról és itt kérnek árajánlatot. A legtöbb marketing tevékenység célja, hogy a látogatói forgalmat a honlapra terelje, ahol realizálódik a megrendelés, ezért egy jól működő website nélkül nem érdemes kampányokba kezdeni. Nincs ez máshogy abban az esetben sem, ha B2B marketing tevékenységet folytatunk, és a vevőink például beszerzők.

Technikailag is legalább ennyire fontos, hogy jól felépített honlapunk legyen rendszeres, releváns tartalmakkal, amelyeket a Google algoritmusa is előnyben részesít a keresési találatok listázásakor. A gyors betöltési idő ugyanolyan lényeges szempont, mint a keresőoptimalizált, megfelelő kulcsszavak alapján felépített tartalom. Ezen felül megbizonyosodunk arról is, hogy a megfelelő analitikai eszközök rendelkezésre állnak és folyamatosan szolgáltatják az adatokat az oldal látogatóinak magatartásáról. A későbbiekben ezen eszközök használata elengedhetetlen ahhoz, hogy adatokkal jól alátámasztott iránymutatást nyújtsunk ügyfeleinknek és eddig nem ismert összefüggésekre is rá tudjunk világítani.