Hiánypótló platform az ipari szektornak
Az Ipari Expo ötletgazdája az Ipari Marketing csapata. Cégünk kiemelt tevékenysége, hogy a KKV szegmensbe sorolható ipari gyártók és a mérnöki szektor kiszervezett marketing divíziójaként funkcionáljon.
Az eddigi praxisunk során számtalanszor voltunk abban a helyzetben, hogy ügyfeleinknek releváns portálokat, blogokat kellett felhajtanunk, hisz minden modern digitális stratégiának része, hogy elrugaszkodunk a saját weboldalunktól és igyekszünk betekintést nyújtani egy független médiumnak, aki tartalmat ír rólunk külső szemmel.
A jelen magyar piacon sajnos nagyon kevés az olyan lehetőség, ahol érdemes megjelenést vásárolni egy ipari gyártó számára.
Szerencsére az előző mondatot helytelenül fogalmaztam meg. Végül úgy döntöttem megtartom, hisz tökéletesen tükrözi a KKV szektor döntéshozóinak vágyait. A fenti mondat azt feltételezi, hogy a cégünknél már kialakítottunk egy professzionális arculatot, gondoskodtunk a weboldalunkon a szakértői tartalomról, a zökkenőmentes vásárlási élményről, a termékskálánk professzionálisan lett kialakítva és a beérkező árajánlatokat rendszer szinten kezeljük.
Valóban, ha ezeken az építőköveken túlléptünk, érdemes megjelenést vásárolni.
Tapasztalatunk szerint viszont, az ipari gyártók többsége nem érte el a fentebb felsorolt marketing mérföldköveket, így mi fogunk extra munkát végezni az eredmény érdekében, ami egyáltalán nincs ellenünkre. Víziónk az, hogy a hozzánk forduló ipari gyártók nem csak – egy hiánypótló – megjelenési helyet kapnak, hanem tartalmi stratégiát, márkaépítési tanácsokat és hirdetési keret kezelést is, mely valóban kiaknázza a megjelenítési helyben lévő potenciált.